Bine ati venit!

0

Your Cart

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

$99Capped Delivery

Fill your cart & pay no more than $99 dellivery

Schimbator foi SHIMANO SLX FD-M660-10 top swing 3x10V

Schimbator foi SHIMANO SLX FD-M660-10 top swing 3x10V

Fii primul care evalueaza acest produs.

In stoc

Pret normal: 129,00 RON

PROMOTII 109,65 RON

Descriere pe scurt

Informatii stocuri:
In stoc  - produsul este disponibil, livrare din stoc
Stoc furnizor - livrare 5-6 zile, daca termenul de livrare variaza, va fi comunicat ulterior comenzii 
Indisponibil - produsul nu se poate livra, nu este disponibil la producator sau furnizor

Descriere

Detalii

Schimbator foi SHIMANO SLX FD-M660-10 top swing 3x10V

  • Montaj: Colier
  • Tip colier: Top swing/Low clamp
  • Nr. foi: 3 foi
  • Nr. pinioane: 10 pinioane
  • Capacitate totala maxima: 18 dinti
  • Chainline: 50mm
  • Foaie maxima: 42 dinti
  • Unghi: 66-69 grade
  • Greutate: Aprox. 154g

Capacitatea maxima reprezinta diferenta maxima intre foaia mica si foaia mare si este de 18 de dinti. Unghiul chainstay-ului de 66-69 grade este special conceput pentru cadre MTB. Colierul este de 34.9mm, dar aveti inclus in pret si adaptor pentru cadre de 28.6 sau 31.8mm. Compatibil cu angrenaje cu trei foi (foaie maxima de 42 de dinti).Compatibil doar cu manete Shimano Dyna-Sys pentru trei foi.

Tehnologia Dual pull – face ca schimbatorul sa se poata monta si pe cadre cu tragere pe sus (top pull), dar si pe cadre cu tragere pe jos (down pull); acest schimbator este compatibil cu ambele tipuri de tragere.

Tehnologie Wide Clearence - datorita modificarii formei fata de modelele mai vechi, se permite montarea de anvelope mai late pe roata de spate, fara a mai exista riscul ca acestea sa atinga schimbatorul de foi.

Shimano dyna-sys

Tehnologia Dyna-Sys – este o tehnologie revolutionara pentru MTB ce propune folosirea casetelor de 10 pinioane. Avantajele sunt multiple. Mai multe pinioane inseamna mai multe rapoarte, fapt ce permite ciclistului sa foloseasca mai mult si in combinatii noi foaia principala (mijlocie); mai mult timp petrecut pe foaia mijlocie inseamna mai putine schimbari ale foilor. Orice schimbare de foaie aduce dupa sine doua sau trei schimbari de “recuperare” la pinioane, iar schimbarile de viteza inseamna pierdere de cadenta si de forta in pedalare. Spre exemplu, pe o urcare in care ciclistul merge pe foaia mijlocie si pinionul de 34, atunci cand panta devine mai abrupta, acesta este nevoit sa schimbe pe foaia mica; dar foaia mica in combinatie cu pinionul de 34 este o viteza prea mica pentru urcarea respectiva si o trecere prea mare de la pedalat in forta la pedalat “in gol”, fiind nevoie de doua sau trei schimbari de “recuperare” de pe pinionul de 34 pe altele mai mici pentru a echilibra raportul. Se pierde astfel cadenta si energie prin schimbari repetate pentru gasirea raportului optim.

Dyna-Sys reduce numarul de schimbari de “recuperare” la doar una singura si aceasta fiind folosita destul de rar. Cum? Prin introducerea celor 10 pinioane cu cel mare de 36 dinti fata de 34 dinti cat era maxim inainte, dar si prin folosirea foii mici cu 24 dinti in loc de 22 de pe modelele fara Dyna-Sys. Asta inseamna ca foaia mijlocie poate fi folosita in urcari si cu pinionul de 36dinti, un raport bun de urcat, de aici rezultand o mai mica necesitate de a schimba pe foaia mica. Dar chiar si atunci cand panta cere schimbarea pe foaia mica, pentru ca aceasta este de 24 de dinti fata de 22, nu este nevoie decat de o singura schimbare de “recuperare” la pinioane pentru a reveni la un raport echilibrat. Inca un avantaj al tehnologiei Dyna-Sys este schimbarea mai rapida, mai silentioasa si mai eficienta a foilor prin CloseStep, adica foia mare si cea mica sunt mai aproape ca numar de dinti de cea mijlocie (42/32/24 fata de 44/32/22). Astfel, lantul urca ma usor de pe foaia de 24 pe cea de 32, sau coboara mai bine de pe 42 pe 32.

Nu in ultimul rand, rapoarte de transmisie apropiate intre pinioane înseamna salturi mai mici intre viteze , adica schimbare mai lina fara balans nedorit al lantului, eficienta mai mare si sanse mai mici de a avea accidente nedorite (ruperi de lant, chaining, pedalari in gol, etc). Schimbatul vitezelor poate face diferenta intr-o cursa de cross-country, de aceea Shimano a regandit tehnologia introducand Dyna-Sys pe sistemele de angrenare de top, aducand eficienta schimbarii vitezolor la un nivel la care nu a mai fost pana acum.

Top swing – cusca schimbatorului se afla mai sus decat colierul de prindere pe cadru. Atentie! Aceasta caracteristica nu are legatura cu traseul cablului pe cadru, ci doar cu pozitia custii fata de colierul de prindere. Exista cadre care permit montarea ambelor tipuri de schimbatoare (top swing si down swing), aici alegerea se face doar in functie de design. Se poate insa ca un model anume de cadru sa mearga doar cu down swing, ori doar cu top swing, de aceea va recomandam sa pastrati acelasi tip de schimbator pe care l-ati avut montat si in trecut.

Shimano SLX - se caracterizeaza prin agresivitate, rezistenta, greutate mica si este conceputa special pentru off-road.

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Cod produs IFDM66010X6
Disponibilitate In stoc
Stoc Piese-Accesorii
EAN 4524667429050
Variante produs N/A
Pret 129,00 RON

Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Numai utilizatorii inregistrati pot scrie recenzii. Va rugam sa va Logati sau sa va Inregistrati

Etichete produs

Foloseste spatii intre etichete. Foloseste apostrof (') pentru fraze.